Portfolio | Æ02
Ærligt
Koncept udvikling, Brandidentitet, SoMe.
Chelle bag CON, er også kvinden bag conceptet ÆRLIGT.
Der i perioden 2017-2021 vækstet fra en enkelt kaffevogn, til 5 butikker og et anderkendt brand. I perioden havde virksomheden, disse højdepunkter:
– +10.000 følgere på sociale medier.
– Inviteret i TV2 Lorry for at snakke om conceptet.
– I Berlingske om at trodse covid-krisen.
– Anerkendt af flere store virksomheder.
– Investorer ind i virksomheden.
Perioden 2017-2021 | Skriv for tilbud | Link














Concept udvikling og markedsføring var ÆRLIGT allerstørste styrke. Tilstedeværelsen på de sociale platforme, pakket ind i et stærk og genkendeligt brand – skabte kundeflow og loyalitet. Brand identiteten gik igen på alle vores røreflader – uanset om det var sociale medier, hjemmeside, menuer, emballage, indretning i butikker og uniformer. ÆRLIGT er økologiske smagsoplevelser pakket ind i en ny og funky vibe – som signalere at der var en ny dreng i klassen. Skal du også have hjælp til din concept udvikling?