FRIHED

Få skabt frihed, ved at løfte dine kompetencer indenfor håndteringen af sociale medier.

SUCCES

Få succes med resultaterne på sociale medier, så du kan skabe dig en succes som SoMe-manager.

INDKOMST

Få værktøjerne, kompetencerne og modet til at skabe indkomst ved at blive SoMe-manager.

EKSPERT

Bliv ekspert i digitale strategier, sociale medier og skab dig en karriere som SoMe-manager.

Din(e) underviser(e)

Din primære underviser på uddannelsen er mig – Chelle Lilly. 
Jeg har to gange bygget million virksomheder op. 
Første gang tog det 18 måneder, og anden gang tog det 8 måneder. 
Hvert eneste år rejser jeg mange uger, alt imens jeg arbejder på min computer fra smukke kyster rundt i Europa.

Jeg drømmer om at hjælpe dig med, at skabe samme virkelighed.
Du behøver ikke at elske at rejse ligesom mig, men du skal drømme om at mestre sociale medier som  en ekspert. 

 

Gæsteunderviser på uddannelsen:

På uddannelsen får du også fornøjelsen af gæste underviser Andreas. 

Andreas er annonce ekspert, og underviser på modul 3 sammen med Chelle.

Du har også mulighed for at bruge din 1:1 sparring med Andreas i modul 3. 

 

Til hver årlig (fest)sammenkomst, vil der altid være en ny gæsteunderviser indenfor forskellige områder af sociale medier og digital strategi. 

uddannelsens opbygning:

Uddannelsen er bygget op over 6 måneder.
Til hvert modul er der en undervisningsweekend, som forløber lørdag og søndag fra 10-15 (tilbud om morgenmad hver gang fra 9-10)
Til hvert modul får du også 45 min 1:1 sparring om modulets emne,
til alle de spørgsmål og udfordringer du har indenfor emnet.
Uddannelsen er nærværende og intim, derfor også max. antal deltagere pr. hold.

Undervisningen:
På hvert modul er der en kombination af undervisning, samarbejde og rigtige kundecases – der vil også være lektier med feedback på hvert modul.

Uddannelsesbevis/certifikat:
Alle der gennemfører uddannelsen og laver opgaverne undervejs – modtager på sidste undervisningsdag et bevis/certifikat på din nye uddannelse.

2 x årlige (fest)sammenkomster:
To gange om året mødes nuværende, nye og tidligere kursister til en hyggelig og opløftende (fest)dag. Læs mere nedenfor.

SoMe-community:
Som kursist på uddannelsen får du adgang til en lukket facebookgruppe, hvor jeg altid sidder klar med nye trends og svarer på dine spørgsmål.

modul 1

Stå stærkt i dit brand

På modulet dykker vi ned i dit brand, og gør det tydeligt hvad det er der gør dig særlig og hvordan du bruger det i din markedsføring.

Vi dykker også ned i USP’er og branding.

Fælles weekend undervisning uge 4.
1:1 session af 45 min inden uge 7.

modul 2

Nudging & salgspsykologi

På modulet får du viden og kompetencer inden for nudging og salgspsykologi. Det er kompetencer som er afgørende for din digitale succes.

Vi dykker også ned i copywriting og webdesign.

Fælles weekend undervisning uge 7.
1:1 session af 45 min inden uge 10.

modul 3

Annonce klar-parat-start!

Din egen forretnings (og dine kunders) annoncer, skal få mest muligt ud af annoncekronerne – dette modul lærer dig alt det.

Vi dykker også ned i kunderejser.

Fælles weekend undervisning uge 10.
1:1 session af 45 inden uge 17.

modul 4

Værktøjer & hjælpemidler til dig

Der findes en masse værktøjer der gør dit SoMe-Manager liv meget nemmere – dem får du oplæring og viden om på dette modul.

Vi dykker også ned i hvordan du håndterer kunder.

Fælles weekend undervisning uge 17.
1:1 session af 45 min inden uge 20.

modul 5

Trends & tendenser

Digital strategi handler meget om trends og tendenser. På det her modul dykker vi ned i tidens tendenser, trends og hvordan du bruger dem.

Vi dykker også ned i de forskellige medier.

Fælles weekend undervisning uge 20.
1:1 session af 45 min inden uge 25

modul 6

Klar til at sparke r*v!

På modul seks får du sidste skud motivations boost og værktøjerne til, at sparke r*v med alle dine nye kompetencer.

Vi bruger også weekenden på ægte kundecases.

Fælles weekend undervisning uge 25.
1:1 session indenfor 12 uger af 1,5 time.

årlig (fest)sammenkomst!

Alle nuværende og tidligere kursister er velkommen!

To gange om året afholdes der en (fest)sammenkomst – hvor både nuværende, tidligere og nye kursister kan deltage.
Det vil altid være lørdag i uge 5 & uge 35.

Alle kursister har én (fest)sammenkomst inkluderet i deres uddannelse. 
De efterfølgende (fest)sammenkomster, vil der være en lille brugerbetaling for at deltage. 

Alle (fest)sammenkomster bliver en skøn aften, i selskab med andre SoMe-hajer og passioneret sjæle. 
Her vil vi spise noget god mad, få en update på SoMe tendenser og hver gang have en spændende gæstetaler med. Efterfølgende vil der være frifest til dem der ønsker det. 

De årlige sammenkomster afholdes i uge 35 & uge 5. 
Alle hold har en (fest)sammenkomst I deres forløbspris - efterfølgende vil der være et lille deltagelses gebyr.

Hvem er uddannelsen for?

Uddannelsen henvender sig primært til tre typer:

1. TIL DIG DER ØNSKER AT ARBEJDE SOM SOME-MANAGER:
Drømmer du at skabe en million forretning, hvor der er plads til frihed og mulighed for at kunne arbejde fra din computer, uanset hvor du er i verden? Så er den her uddannelse til dig!
Selv rejser jeg mange måneder hvert år i min autocamper, alt imens jeg har skabt mig en sund million forretning online.

2. TIL DIG DER HAR BRUG FOR SELV, AT VÆRE SOME-MANAGEREN I DIN EGEN VIRKSOMHED:
Startups og mindre virksomheder har ofte ikke råd til, at ansætte en fuldtids SoMe-Manager, og derfor kan du ofte selv blive nødt til at styre dine/jeres sociale medier. Uddannelsen giver dig her værktøjerne, kompetencerne og modet til selv at være So-Me eksperten, og få skabt ro og succes med dine/jeres egne kanaler.

3. UDDANNELSE TIL DIT PERSONALE:
Står jeres virksomhed og skal til at skabe vækst på jeres sociale medier, men jeres ansatte mangler kompetencerne indenfor digital strategi og brugen af sociale medier? Så er det her kursus en investering i din medarbejder, og derved også i din virksomhed. Opkvalificer og løft dit teams kompetencer med en SoMe-uddannelse.

SPØRGSMÅL & SVAR:

Undervisningen er opbygget af 6 moduler – og de seks modulers indhold kan du se ovenfor på siden her. Til hvert modul er der også en 1:1 session af 45 min – hvor du kan få sparring indenfor modulets emne. 

Bagefter har du værktøjerne, kompetencerne og modet til, at skabe dig en sund forretningen indenfor SoMe-manager branchen. Du kan bruge det som selvstændig freelancer, eller bruge din viden og erfarring indenfor det brand du arbejder for.

OBS. Betaforløbet starter januar 2024 – og der gives 50% på betaholdet.

Prisen for forløbet er 60.000 eks. moms. 
(Beta-hold kun 30.000 eks. moms) 

Betahold betalingen kan ske på 3 måder:

1. Fuld betaling ved tilmeldelse. 
2. 6 delbetalinger af 5.500,- eks. moms.
3. 12 delbetalinger af 3.000,- eks. moms. 

Hvis du undervejs vil betale forløbet færdig, er det selvfølgelig muligt.

To gange om året afholdes der en (fest)sammenkomst – hvor både nuværende, tidligere og nye kursister kan deltage. Det vil altid være lørdag i uge 5 & uge 35.

Alle kursister har 1 (fest)sammenkomst inkluderet i deres uddannelse. 
De efterfølgende (fest)sammenkomster vil der være en lille brugerbetaling for at deltage. 

Alle (fest)sammenkomster bliver en skøn aften, i selskab med andre SoMe-hajer og passioneret sjæle. 
Her vil vi spise noget god mad, få en update på SoMe tendenser og hver gang have en spændende gæstetaler med. Efterfølgende vil der være frifest til dem der ønsker det. 

Efter endt uddannelse vil du få et bevis og personlig udtalelse for din deltagelse, som du kan bruge videre i din erhvervsrejse. 

Undervejs i uddannelsen vil du få en lækker uddannelses bog – som du skal bruge undervejs i uddannelsen, og som er din efter endt uddannelse. 

Uddannelsen foregår i Frederikssund, og hvis du kommer langt fra – er der masse af overnatningsmuligheder i nærheden.

Til uddannelsen får du altid frokost, snacks, kaffe/te og koldedrikke.
Til hver uddannelses dag kan du komme til morgenmad fra 09-10, hvis du ønsker at starte dagen sammen.

SKAL DU MED?

På beta-uddannelsen spare du 30.000 kroner.
Først til mølle
Der er kun 4 pladser tilbage.